Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DYS do Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy MOTUL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy A.B.S. Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy ASHIKA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ASHIKA
Układ Kierowniczy BGA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy COMLINE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy CTR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) JAPKO
Układ Kierowniczy KAWE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy METZGER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy NK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OCAP Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy PASCAL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) PASCAL
Układ Kierowniczy RTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy TRW Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) VEMA
Producent:DYS

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-27068
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
22-27068
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Długość [mm]:  116
Rozmiar gwintu 1:  M16x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14x2
Ciężar [kg]:  0,785015
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 130,00 zł
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
24-27332
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
24-27332
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Długość przegub aksialny [mm]:  322
Rozmiar gwintu 1:  M16x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M16x1.5
Ciężar [kg]:  0,746031
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
24-24949
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
24-24949
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Długość przegub aksialny [mm]:  330
Rozmiar gwintu 1:  M16x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Ciężar [kg]:  0,631006
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-25152
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
22-25152
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Długość [mm]:  105
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14x2
Ciężar [kg]:  0,713004
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 152,00 zł
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze