Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy ACKOJA do Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy NTY Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy A.B.S. Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy ACKOJA Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) ACKOJA
Układ Kierowniczy ASHIKA Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) ASHIKA
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CTR Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FEBEST Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GSP Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) JAPKO
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy KAWE Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy MEYLE Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy NK Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QFIX Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) QFIX
Układ Kierowniczy SWAG Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VEMO Lexus LX (_J2_) 570 (URJ201) SUV 384KM, 282kW, benzyna (2007.11 - obecnie) VEMO
Producent:ACKOJA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A70-0601
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A70-0601
Jednostka:
szt
Gwint zewn. 2 [mm]:  M20 x 1,5
Gwint zewn. 1 [mm]:  M27 x 1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]:  208
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 296,00 zł
151,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze