Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy 555 Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) 555
Układ Kierowniczy A.B.S. Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy ACKOJA Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) ACKOJA
Układ Kierowniczy ASHIKA Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) ASHIKA
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) BENDIX
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CTR Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) CTR
Układ Kierowniczy DOKUJI Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) DOKUJI
Układ Kierowniczy DYS Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) DYS
Układ Kierowniczy ERT Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) ERT
Układ Kierowniczy FAG Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) GSP
Układ Kierowniczy HART Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) IPARTS
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) JAPKO
Układ Kierowniczy LENCO Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) LENCO
Układ Kierowniczy MOOG Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) MOOG
Układ Kierowniczy NIPPARTS Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NPS Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) NPS
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) OPTIMAL
Układ Kierowniczy OYODO Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) OYODO
Układ Kierowniczy RTS Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) RTS
Układ Kierowniczy SERVICE PARTS Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) SERVICE PARTS
Układ Kierowniczy SIDEM Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) SWAG
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy TRW Mazda 626 II (GC) 2.0 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.11 - 1985.07) TRW
Producent:BORG & BECK

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR4308
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4308
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 136,00 zł
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR4564
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4564
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 284,00 zł
145,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR4391
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4391
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Parzyste numery artykułów:  BTR4390
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 337,00 zł
172,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR4390
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4390
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Parzyste numery artykułów:  BTR4391
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 343,00 zł
175,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR4545
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4545
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG4000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG4000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Materiał:  Guma
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze