Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DR!VE+ do Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) JP GROUP
Układ Kierowniczy SPIDAN Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy SKF Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) SWAG
Układ Kierowniczy BENDIX Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) BENDIX
Układ Kierowniczy BIRTH Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) BIRTH
Układ Kierowniczy CASTROL Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) CASTROL
Układ Kierowniczy DAYCO Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) DAYCO
Układ Kierowniczy DR!VE+ Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) DR!VE+
Układ Kierowniczy ESEN SKV Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) EUROL
Układ Kierowniczy HART Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) HART
Układ Kierowniczy KAMOKA Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MEYLE Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) MEYLE
Układ Kierowniczy MOTUL Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) MOTUL
Układ Kierowniczy NIPPARTS Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NPS Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) NPS
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SBS Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) SIDEM
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy VEMA Mazda 626 V (GF) 1.8 (GF8P) sedan 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) VEMA
Producent:DR!VE+

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP3310.10.064
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP3310.10.064
Jednostka:
szt
Olej:  Olej mineralny
Klasa lepkości SAE:  80W-90
Rodzaj połączenia:  Beczka
Pojemność [litr]:  60
Zalecenie producenta oleju:  Mack GO-G
Zalecenie producenta oleju:  MIL-L-2105 B/C/D
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 448,00 zł
236,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP3310.10.057
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP3310.10.057
Jednostka:
szt
Olej:  Olej półsyntetyczny
Klasa lepkości SAE:  80W-90
Pojemność [litr]:  60
Specyfikacja:  MIL-L-2105D
Specyfikacja:  Mack GO-G
Specyfikacja:  ZF TE-ML 05A,12A
Specyfikacja:  MAN 342 N / MAN 342
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 504,00 zł
265,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP3310.10.084
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP3310.10.084
Jednostka:
szt
Cecha chemiczna:  Zawierający olej mineralny
Specyfikacja:  GM Dexron II D
Specyfikacja:  Ford MERCON
Specyfikacja:  ZF TE-ML 09/11/14
Specyfikacja:  Mercedes Benz 236.1/
Specyfikacja:  Denison HF-0
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 339D / MAN 339 V
Dopuszczenie przez producenta:  Voith G 607/ H55.633
Dopuszczenie przez producenta:  Caterpillar TO-2; Al
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 505,00 zł
266,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP3310.10.078
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP3310.10.078
Jednostka:
szt
Olej:  Olej półsyntetyczny
Specyfikacja:  GM DEXRON II + IIIG
Specyfikacja:  Ford MERCON
Specyfikacja:  Allison C-4; Caterpi
Specyfikacja:  Daimler Chrysler 236
Specyfikacja:  Voith G 607/ H55.633
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE ML 03D/04D/09B
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 339F / MAN 339 V
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 616,00 zł
333,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP3310.10.071
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP3310.10.071
Jednostka:
szt
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja:  Dexron II / III
Specyfikacja:  Mercon, Mercon V
Specyfikacja:  JASO M 315 1A; MB 23
Specyfikacja:  ZF TE ML 09X /11B /1
Specyfikacja:  MAN 339 type D & F;
Dopuszczenie przez producenta:  VW G 052 162 A1; Ni
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 806,00 zł
448,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP3310.10.161
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP3310.10.161
Jednostka:
szt
Cecha chemiczna:  Zawierający olej mineralny
Klasa lepkości SAE:  80W-90
Specyfikacja:  API GL 3/4/5 and MT-
Specyfikacja:  MIL-L 2105 B/C/D/E;
Specyfikacja:  ZF TE-ML 01,02B, 05A
Specyfikacja:  MAN 341ML, 342ML, 33
Specyfikacja:  Volvo 97310, Scania
Dopuszczenie przez producenta:  MB 235.0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 15999,00 zł
10666,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze