Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy JAPANPARTS do Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy 555 Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) 555
Układ Kierowniczy A.B.S. Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) A.B.S.
Układ Kierowniczy ACKOJA Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) ACKOJA
Układ Kierowniczy ASHIKA Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) ASHIKA
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DYS Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) FAG
Układ Kierowniczy FEBEST Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) FEBEST
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GSP Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) GSP
Układ Kierowniczy HART Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) IPARTS
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) JAPKO
Układ Kierowniczy MAPCO Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) MAPCO
Układ Kierowniczy MOOG Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) MOOG
Układ Kierowniczy NIPPARTS Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NK Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) NK
Układ Kierowniczy NPS Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) NPS
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) OPTIMAL
Układ Kierowniczy SIDEM Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) SIDEM
Układ Kierowniczy SWAG Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) VAICO
Producent:JAPANPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPANPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TI-369
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
TI-369
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Długość całkowita [mm]:  118
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14X1,5
Wysokość zabudowy:  75
Średnica zabudowy [mm]:  15
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze