Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy 555 Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) 555
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) JP GROUP
Układ Kierowniczy CTR Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) CTR
Układ Kierowniczy DELPHI Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) DELPHI
Układ Kierowniczy MOTUL Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) MOTUL
Układ Kierowniczy SWAG Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) SWAG
Układ Kierowniczy A.B.S. Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) A.B.S.
Układ Kierowniczy ACKOJA Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) ACKOJA
Układ Kierowniczy AISIN Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) AISIN
Układ Kierowniczy ASHIKA Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) ASHIKA
Układ Kierowniczy BENDIX Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) BIRTH
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) CORTECO
Układ Kierowniczy DOKUJI Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) DOKUJI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) DRI
Układ Kierowniczy DYS Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) FEBEST
Układ Kierowniczy FLENNOR Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) HEPU
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy IPD Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) IPD
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) JAPKO
Układ Kierowniczy JPN Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) JPN
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy KAWE Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) MAPCO
Układ Kierowniczy METZGER Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) MOOG
Układ Kierowniczy NIPPARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NK Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) NK
Układ Kierowniczy NPS Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) NPS
Układ Kierowniczy OCAP Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) OPTIMAL
Układ Kierowniczy OYODO Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) OYODO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SBS Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) TRW
Układ Kierowniczy URW Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) URW
Układ Kierowniczy VAICO Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) VEMA
Układ Kierowniczy YAMATO Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) kabriolet 115KM, 85kW, benzyna (1990.05 - 1994.01) YAMATO
Producent:BORG & BECK

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR5096
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR5096
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Rozmiar gwintu 1:  M12x1.25
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 109,00 zł
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG3240
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG3240
Jednostka:
szt
Materiał:  Termoplast
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  13
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  42
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 130,00 zł
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR5097
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR5097
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  318
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 2:  M12X1.25
Rozmiar gwintu 1:  M17X1.0
Długość przegub aksialny [mm]:  318
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 161,00 zł
78,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze