Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy SIDEM do Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy ACKOJA Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) ACKOJA
Układ Kierowniczy ASHIKA Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) ASHIKA
Układ Kierowniczy BGA Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CTR Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) CTR
Układ Kierowniczy FAG Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) FEBEST
Układ Kierowniczy GSP Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) GSP
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) JAPKO
Układ Kierowniczy MOOG Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) MOOG
Układ Kierowniczy NIPPARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NPS Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) NPS
Układ Kierowniczy SIDEM Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) SKF
Producent:SIDEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SIDEM
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
51839
dostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDEM
Kod:
51839
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżnosć stożka:  1/8
Wymiar gwintu:  FM12X1,25R
Wymiar stożka [mm]:  13,2
Rozmiar gwintu 1:  MM12X1,25R
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 138,00 zł
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze