Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy A.B.S. do Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy MOTUL Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy A.B.S. Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy COMLINE Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy CTR Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) CTR
Układ Kierowniczy DELPHI Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy LENCO Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MEYLE Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy NK Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy SIDEM Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) SWAG
Producent:A.B.S.

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
230404
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
230404
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Wymiar gwintu:  FM14X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm]:  12,6
Materiał:  Żeliwo
Ciężar [kg]:  0,642
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
240832
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
240832
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Rozmiar gwintu 1:  MM14X1.5 RHT
Rozmiar gwintu 2:  MM18X1.5 RHT
Ciężar [kg]:  0,53
Ciężar [kg]:  0,46
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 132,00 zł
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze