Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy VAICO do Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1985.11 - 1989.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DELPHI Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) DELPHI
Układ Kierowniczy HART Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) HART
Układ Kierowniczy MOOG Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) MOOG
Układ Kierowniczy SIDEM Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) SKF
Układ Kierowniczy VAICO Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) VAICO
Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V25-9564
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V25-9564
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Ciężar [kg]:  0,4452
Szerokość opakowania [cm]:  4,7
Wysokość opakowania [cm]:  33
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 124,00 zł
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Układ Kierowniczy

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze