Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy RTS do Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12)

Układ Kierowniczy MANN-FILTER Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12) MANN-FILTER
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy ELRING Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12) ELRING
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy STABILUS Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12) STABILUS
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12) BOSCH
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12) FAG
Układ Kierowniczy KAMOKA Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12) KAWE
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz CLK (C208) 55 AMG coupe 347KM, 255kW, benzyna (2000.09 - 2003.12) VAICO
Producent:RTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-00861
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
91-00861
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]:  75
Ciężar [kg]:  0,36
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:  M12x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M12x1,5
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze