Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy RTS do Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie)

Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BGA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LENCO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TOPRAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) VAICO
Producent:RTS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
92-91411
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
92-91411
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm]:  M16x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M14x1,5
Długość [mm]:  244,5
Ciężar [kg]:  0,677
Do 100 dni na zwrot
90,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-91413-2
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
91-91413-2
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:  M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M14x1,5
Długość [mm]:  189
Ciężar [kg]:  0,908
Do 100 dni na zwrot
119,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-91413-1
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
91-91413-1
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:  M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M14x1,5
Długość [mm]:  189
Ciężar [kg]:  0,908
Do 100 dni na zwrot
119,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze