Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BENDIX Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy FRAP Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TOPRAN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 4-matic (213.243) Kombi 184KM, 135kW, benzyna (2017.01 - obecnie) VAICO
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277267
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277267
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  Audi
Ograniczenia producenta:  Mercedes-Benz
Ograniczenia producenta:  VW
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Ilość biegunów:  2
Długość kabli:  175
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Powierzchnia kontaktowa:  Posrebrzany
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 163,00 zł
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze