Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS do Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 500 EQ Boost (222.060, 222.160) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 500 EQ Boost (222.060, 222.160) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BIRTH Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 500 EQ Boost (222.060, 222.160) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 500 EQ Boost (222.060, 222.160) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 500 EQ Boost (222.060, 222.160) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 500 EQ Boost (222.060, 222.160) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 500 EQ Boost (222.060, 222.160) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 500 EQ Boost (222.060, 222.160) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 500 EQ Boost (222.060, 222.160) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 500 EQ Boost (222.060, 222.160) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 500 EQ Boost (222.060, 222.160) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIZARTE Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 500 EQ Boost (222.060, 222.160) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 500 EQ Boost (222.060, 222.160) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 500 EQ Boost (222.060, 222.160) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 500 EQ Boost (222.060, 222.160) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 500 EQ Boost (222.060, 222.160) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 500 EQ Boost (222.060, 222.160) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OCAP Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 500 EQ Boost (222.060, 222.160) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 500 EQ Boost (222.060, 222.160) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 500 EQ Boost (222.060, 222.160) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 500 EQ Boost (222.060, 222.160) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.07 - obecnie) VAICO
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277267
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277267
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  Audi
Ograniczenia producenta:  Mercedes-Benz
Ograniczenia producenta:  VW
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Ilość biegunów:  2
Długość kabli:  175
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Powierzchnia kontaktowa:  Posrebrzany
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 163,00 zł
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze