Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FRAP do Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) CASTROL
Układ Kierowniczy CORTECO Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) DR!VE+
Układ Kierowniczy DT SPARE PARTS Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) DT SPARE PARTS
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) FAG
Układ Kierowniczy FLENNOR Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) GSP
Układ Kierowniczy HART Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) HART
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) MOTUL
Układ Kierowniczy OCAP Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) RTS
Układ Kierowniczy RUVILLE Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) RUVILLE
Układ Kierowniczy S-TR Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) S-TR
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) VAICO
Producent:FRAP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F1405
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F1405
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  90
Rozmiar gwintu 1:  M20x1,5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 2:  M16x1,5
Wymiar stożka [mm]:  20
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Ciężar [kg]:  0,498
Długość [mm]:  97
Wymiar gwintu:  M16x1,5
Gwint zewn. [mm]:  M24x1,5
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Wersja żruby/nakrętki:  Nakrętka
Rozmiar gwintu 1:  M16x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M20x1.5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 122,00 zł
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze