Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy S-TR do Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01)

Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy JP GROUP Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) JP GROUP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) OPTIMAL
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) TRW
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) MEYLE
Układ Kierowniczy BENDIX Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) BGA
Układ Kierowniczy BILSTEIN Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) BILSTEIN
Układ Kierowniczy BIRTH Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) CORTECO
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) DJ PARTS
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) FAG
Układ Kierowniczy FLENNOR Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) FRAP
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) MOOG
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) NK
Układ Kierowniczy OCAP Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) OCAP
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy S-TR Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) S-TR
Układ Kierowniczy SBS Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) SBS
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) SKF
Układ Kierowniczy STABILUS Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) STABILUS
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mercedes-benz PAGODE (W113) 230 SL (113.042) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1963.01 - 1967.01) VEMA
Producent:S-TR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
S-TR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
STR-103158
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
S-TR
Kod:
STR-103158
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Po stronie kierowcy
Pręt/Rozpórka:  Popychacz
Długość [mm]:  905
Wymiar stożka [mm]:  32
Rura o średnicy [mm]:  48
Do 100 dni na zwrot
332,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze