Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY do Mercedes-benz PONTON (W120) 180 D (120.110) sedan 44KM, 32kW, olej napędowy (1953.01 - 1959.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz PONTON (W120) 180 D (120.110) sedan 44KM, 32kW, olej napędowy (1953.01 - 1959.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz PONTON (W120) 180 D (120.110) sedan 44KM, 32kW, olej napędowy (1953.01 - 1959.07) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy JP GROUP Mercedes-benz PONTON (W120) 180 D (120.110) sedan 44KM, 32kW, olej napędowy (1953.01 - 1959.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy SACHS Mercedes-benz PONTON (W120) 180 D (120.110) sedan 44KM, 32kW, olej napędowy (1953.01 - 1959.07) SACHS
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz PONTON (W120) 180 D (120.110) sedan 44KM, 32kW, olej napędowy (1953.01 - 1959.07) SWAG
Układ Kierowniczy BENDIX Mercedes-benz PONTON (W120) 180 D (120.110) sedan 44KM, 32kW, olej napędowy (1953.01 - 1959.07) BENDIX
Układ Kierowniczy BOGE Mercedes-benz PONTON (W120) 180 D (120.110) sedan 44KM, 32kW, olej napędowy (1953.01 - 1959.07) BOGE
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz PONTON (W120) 180 D (120.110) sedan 44KM, 32kW, olej napędowy (1953.01 - 1959.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Mercedes-benz PONTON (W120) 180 D (120.110) sedan 44KM, 32kW, olej napędowy (1953.01 - 1959.07) CORTECO
Układ Kierowniczy DJ PARTS Mercedes-benz PONTON (W120) 180 D (120.110) sedan 44KM, 32kW, olej napędowy (1953.01 - 1959.07) DJ PARTS
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz PONTON (W120) 180 D (120.110) sedan 44KM, 32kW, olej napędowy (1953.01 - 1959.07) GSP
Układ Kierowniczy HART Mercedes-benz PONTON (W120) 180 D (120.110) sedan 44KM, 32kW, olej napędowy (1953.01 - 1959.07) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Mercedes-benz PONTON (W120) 180 D (120.110) sedan 44KM, 32kW, olej napędowy (1953.01 - 1959.07) IPARTS
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz PONTON (W120) 180 D (120.110) sedan 44KM, 32kW, olej napędowy (1953.01 - 1959.07) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz PONTON (W120) 180 D (120.110) sedan 44KM, 32kW, olej napędowy (1953.01 - 1959.07) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz PONTON (W120) 180 D (120.110) sedan 44KM, 32kW, olej napędowy (1953.01 - 1959.07) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz PONTON (W120) 180 D (120.110) sedan 44KM, 32kW, olej napędowy (1953.01 - 1959.07) MAXGEAR
Układ Kierowniczy OCAP Mercedes-benz PONTON (W120) 180 D (120.110) sedan 44KM, 32kW, olej napędowy (1953.01 - 1959.07) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz PONTON (W120) 180 D (120.110) sedan 44KM, 32kW, olej napędowy (1953.01 - 1959.07) OPTIMAL
Układ Kierowniczy STABILUS Mercedes-benz PONTON (W120) 180 D (120.110) sedan 44KM, 32kW, olej napędowy (1953.01 - 1959.07) STABILUS
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz PONTON (W120) 180 D (120.110) sedan 44KM, 32kW, olej napędowy (1953.01 - 1959.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:MASTER-SPORT GERMANY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MASTER-SPORT GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10709-PCS-MS
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
10709-PCS-MS
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Ilość na oś:  2
Ciężar netto [kg]:  0,3
Ciężar brutto [kg]:  0,34
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 45,00 zł
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze