Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy JP GROUP Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) MEYLE
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) SWAG
Układ Kierowniczy TOPRAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) TRW
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) ABAKUS
Układ Kierowniczy AISIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) AISIN
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTLOG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) AUTLOG
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) BOSCH
Układ Kierowniczy BUGIAD Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) BUGIAD
Układ Kierowniczy CASTROL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DJ PARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) DRI
Układ Kierowniczy DT SPARE PARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) DT SPARE PARTS
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) DYS
Układ Kierowniczy ENERGY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) ENERGY
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) FAST
Układ Kierowniczy FEBEST Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) FEBEST
Układ Kierowniczy FLENNOR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) GSP
Układ Kierowniczy GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy HART Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy IPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) IPARTS
Układ Kierowniczy JPN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) JPN
Układ Kierowniczy KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) NK
Układ Kierowniczy NTY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUARO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) RTS
Układ Kierowniczy S-TR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) S-TR
Układ Kierowniczy SASIC Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) VEMA
Producent:TRW

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE1062
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE1062
Jednostka:
szt
Gwint wewnętrzny [mm]:  M16x1,5
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JAR973
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JAR973
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  380
Rozmiar gwintu 1:  M16x1,5
Rozmiar gwintu 2:  M18x1,5
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Dla numeru OE:  9064600400
Dla numeru OE:  9064600500
Dla numeru OE:  9064600055
Dla numeru OE:  2E0713491
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 140,00 zł
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

TRW
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
JRA541
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRA541
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  380
Rozmiar gwintu 1:  M16x1,5
Rozmiar gwintu 2:  M18x1,5
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Dla numeru OE:  90610551003
Dla numeru OE:  90610481003
Dla numeru OE:  90610481001
Dla numeru OE:  9064600400
Dla numeru OE:  9064600500
Dla numeru OE:  9064600048
Dla numeru OE:  9064600148
Dla numeru OE:  9064600055
Dla numeru OE:  2E0713491
Dla numeru OE:  2E0713501
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 198,00 zł
96,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR833
dostępny
Kaucja: 654,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR833
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ograniczenia producenta:  LUK
Ograniczenia producenta:  ZF
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego:  M16x1,5
Odstęp adaptera od pompy [mm]:  39
Rozstaw srub mocujących:  104
Średnica punktów mocowania [mm]:  8
Cisnienie [bar]:  120
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 889,00 zł
494,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 654,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP1333
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Kaucja: 1949,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP1333
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  THYSSEN KRUPP
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1500
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  11
Suw [mm]:  165
Gwint zewn. [mm]:  M16 x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4359,00 zł
2906,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Szczegóły produktu
Kaucja: 1949,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP1010
dostępny
Kaucja: 1993,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP1010
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  THYSSEN KRUPP
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Długość całkowita [mm]:  1500
Rozstaw srub mocujących:  472
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  55
Suw [mm]:  165
Długość przegub aksialny [mm]:  277
Ilość zębów:  54
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  11
Gwint zewn. [mm]:  M16x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 5892,00 zł
3928,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1993,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze