Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DRI do Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DRI Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAST
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SASIC Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 414 CDI (910.643, 910.641) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VEMA
Producent:DRI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
717522014
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
717522014
Tryb pracy:  Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  THYSSENKRUPP
Długość [mm]:  1344
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  87
Ilość obrotów koła kierownicy:  3
Ciężar netto [kg]:  14
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze