Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DYS do Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy COMLINE Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAST
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HART Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUARO Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) QUARO
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) URW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 511 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VEMA
Producent:DYS

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
24-28317
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
24-28317
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Długość przegub aksialny [mm]:  323
Rozmiar gwintu 1:  M16x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M16x1.5
Ciężar [kg]:  0,720017
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 148,00 zł
72,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-28187
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
22-28187
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  1. oś przednia strona prawa
Długość [mm]:  175
Rozmiar gwintu 1:  M16x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Parzyste numery artykułów:  22-28188
Ciężar [kg]:  0,753042
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 179,00 zł
87,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-28188
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
22-28188
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  1. oś przednia strona lewa
Długość [mm]:  175
Rozmiar gwintu 1:  M16x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Parzyste numery artykułów:  22-28187
Ciężar [kg]:  0,753043
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 179,00 zł
87,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
24-28317K
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
24-28317K
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Długość przegub aksialny [mm]:  323
Rozmiar gwintu 1:  M16x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M16x1.5
Ciężar [kg]:  0,780018
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze