Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy COMLINE do Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie)

Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy COMLINE Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAST
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HART Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUARO Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) QUARO
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) URW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VEMA
Producent:COMLINE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CTRE2236
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CTRE2236
Parzyste numery artykułów:  CTRE1236
Do 100 dni na zwrot
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CTRE1236
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CTRE1236
Parzyste numery artykułów:  CTRE2236
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze