Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MAHLE do Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) JP GROUP
Układ Kierowniczy MANN-FILTER Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) MANN-FILTER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) MEYLE
Układ Kierowniczy HENGST FILTER Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) HENGST FILTER
Układ Kierowniczy KNECHT Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) KNECHT
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) SWAG
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) A.B.S.
Układ Kierowniczy ALCO FILTER Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) ALCO FILTER
Układ Kierowniczy BENDIX Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) DRI
Układ Kierowniczy DT SPARE PARTS Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) DT SPARE PARTS
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) DYS
Układ Kierowniczy ELRING Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) ELRING
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) ELSTOCK
Układ Kierowniczy EUROL Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) FAG
Układ Kierowniczy FLENNOR Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) FLENNOR
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) GSP
Układ Kierowniczy HART Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) IPARTS
Układ Kierowniczy KAMOKA Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) LIZARTE
Układ Kierowniczy LUK Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) LUK
Układ Kierowniczy MAHLE Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) MAHLE
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEAT & DORIA Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) MEAT & DORIA
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) METZGER
Układ Kierowniczy MISFAT Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) MISFAT
Układ Kierowniczy MONROE Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) NK
Układ Kierowniczy OCAP Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUARO Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) RTS
Układ Kierowniczy S-TR Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) S-TR
Układ Kierowniczy SBS Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) SBS
Układ Kierowniczy SCT - MANNOL Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) SCT - MANNOL
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) TRW
Układ Kierowniczy URW Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) URW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) VEMA
Producent:MAHLE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HX 44
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
HX 44
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  80,6
Wysokość [mm]:  26,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  35
Wysokość 1 [mm]:  23
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  78
Szerokość opakowania [cm]:  2,80
Ciężar netto [g]:  87,0
Wysokość opakowania [cm]:  8,20
Do 100 dni na zwrot
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze