Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy 555 Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) 555
Układ Kierowniczy JP GROUP Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) JP GROUP
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy MOTUL Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) MOTUL
Układ Kierowniczy A.B.S. Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) A.B.S.
Układ Kierowniczy ASHIKA Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) ASHIKA
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) CASTROL
Układ Kierowniczy CORTECO Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) DELPHI
Układ Kierowniczy DOKUJI Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) DOKUJI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) DR!VE+
Układ Kierowniczy DYS Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) EUROL
Układ Kierowniczy FRAP Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) FRAP
Układ Kierowniczy GABRIEL Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) GABRIEL
Układ Kierowniczy GSP Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) GSP
Układ Kierowniczy IPARTS Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) IPARTS
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) JAPKO
Układ Kierowniczy KAWE Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) KAWE
Układ Kierowniczy LENCO Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy NIPPARTS Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NPS Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) NPS
Układ Kierowniczy OCAP Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) OCAP
Układ Kierowniczy OYODO Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) OYODO
Układ Kierowniczy RTS Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) RTS
Układ Kierowniczy SPIDAN Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) TRW
Układ Kierowniczy URW Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) URW
Układ Kierowniczy YAMATO Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1986.05 - 1990.06) YAMATO
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG4000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG4000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Materiał:  Guma
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze