Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy YAMATO do Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBEST Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) FEBEST
Układ Kierowniczy YAMATO Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) YAMATO
Układ Kierowniczy BORG & BECK Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy GSP Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) GSP
Układ Kierowniczy MAXGEAR Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) METALCAUCHO
Producent:YAMATO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
YAMATO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
I11014YMT
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
YAMATO
Kod:
I11014YMT
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Wymiar gwintu:  M12x1,25
Gwint wewnętrzny [mm]:  M12x1,25
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 82,00 zł
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Producenci auto części z kategorii: Układ Kierowniczy

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze