Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DR!VE+ do Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy 555 Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) 555
Układ Kierowniczy JP GROUP Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) JP GROUP
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy TRW Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) TRW
Układ Kierowniczy A.B.S. Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) ABAKUS
Układ Kierowniczy ACKOJA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) ACKOJA
Układ Kierowniczy ASHIKA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) ASHIKA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BGA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) BGA
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) CTR
Układ Kierowniczy DELPHI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) DELPHI
Układ Kierowniczy DJ PARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) DR!VE+
Układ Kierowniczy DYS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy IPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) IPARTS
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) JAPKO
Układ Kierowniczy KAMOKA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) METZGER
Układ Kierowniczy MOOG Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) MOTUL
Układ Kierowniczy NIPPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NK Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) NK
Układ Kierowniczy NPS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) NPS
Układ Kierowniczy OCAP Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) OEM
Układ Kierowniczy OYODO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) OYODO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) RTS
Układ Kierowniczy SBS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) SIDEM
Układ Kierowniczy SWAG Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) SWAG
Układ Kierowniczy URW Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) URW
Układ Kierowniczy VAICO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) VEMA
Układ Kierowniczy YAMATO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) YAMATO
Producent:DR!VE+

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP3310.10.057
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP3310.10.057
Jednostka:
szt
Olej:  Olej półsyntetyczny
Klasa lepkości SAE:  80W-90
Pojemność [litr]:  60
Specyfikacja:  MIL-L-2105D
Specyfikacja:  Mack GO-G
Specyfikacja:  ZF TE-ML 05A,12A
Specyfikacja:  MAN 342 N / MAN 342
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 504,00 zł
265,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP3310.10.078
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP3310.10.078
Jednostka:
szt
Olej:  Olej półsyntetyczny
Specyfikacja:  GM DEXRON II + IIIG
Specyfikacja:  Ford MERCON
Specyfikacja:  Allison C-4; Caterpi
Specyfikacja:  Daimler Chrysler 236
Specyfikacja:  Voith G 607/ H55.633
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE ML 03D/04D/09B
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 339F / MAN 339 V
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 616,00 zł
333,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP3310.10.071
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP3310.10.071
Jednostka:
szt
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja:  Dexron II / III
Specyfikacja:  Mercon, Mercon V
Specyfikacja:  JASO M 315 1A; MB 23
Specyfikacja:  ZF TE ML 09X /11B /1
Specyfikacja:  MAN 339 type D & F;
Dopuszczenie przez producenta:  VW G 052 162 A1; Ni
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 806,00 zł
448,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP3310.10.161
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP3310.10.161
Jednostka:
szt
Cecha chemiczna:  Zawierający olej mineralny
Klasa lepkości SAE:  80W-90
Specyfikacja:  API GL 3/4/5 and MT-
Specyfikacja:  MIL-L 2105 B/C/D/E;
Specyfikacja:  ZF TE-ML 01,02B, 05A
Specyfikacja:  MAN 341ML, 342ML, 33
Specyfikacja:  Volvo 97310, Scania
Dopuszczenie przez producenta:  MB 235.0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 15999,00 zł
10666,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze