Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy HART do Opel FRONTERA A (U92) 2.0 i samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, benzyna (1993.05 - 1998.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Opel FRONTERA A (U92) 2.0 i samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, benzyna (1993.05 - 1998.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy ASHIKA Opel FRONTERA A (U92) 2.0 i samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, benzyna (1993.05 - 1998.08) ASHIKA
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Opel FRONTERA A (U92) 2.0 i samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, benzyna (1993.05 - 1998.08) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Opel FRONTERA A (U92) 2.0 i samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, benzyna (1993.05 - 1998.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CTR Opel FRONTERA A (U92) 2.0 i samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, benzyna (1993.05 - 1998.08) CTR
Układ Kierowniczy EUROL Opel FRONTERA A (U92) 2.0 i samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, benzyna (1993.05 - 1998.08) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Opel FRONTERA A (U92) 2.0 i samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, benzyna (1993.05 - 1998.08) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Opel FRONTERA A (U92) 2.0 i samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, benzyna (1993.05 - 1998.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GSP Opel FRONTERA A (U92) 2.0 i samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, benzyna (1993.05 - 1998.08) GSP
Układ Kierowniczy HART Opel FRONTERA A (U92) 2.0 i samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, benzyna (1993.05 - 1998.08) HART
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Opel FRONTERA A (U92) 2.0 i samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, benzyna (1993.05 - 1998.08) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Opel FRONTERA A (U92) 2.0 i samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, benzyna (1993.05 - 1998.08) JAPKO
Układ Kierowniczy KAMOKA Opel FRONTERA A (U92) 2.0 i samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, benzyna (1993.05 - 1998.08) KAMOKA
Układ Kierowniczy LIZARTE Opel FRONTERA A (U92) 2.0 i samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, benzyna (1993.05 - 1998.08) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAXGEAR Opel FRONTERA A (U92) 2.0 i samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, benzyna (1993.05 - 1998.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Opel FRONTERA A (U92) 2.0 i samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, benzyna (1993.05 - 1998.08) MOOG
Układ Kierowniczy NK Opel FRONTERA A (U92) 2.0 i samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, benzyna (1993.05 - 1998.08) NK
Układ Kierowniczy OEM Opel FRONTERA A (U92) 2.0 i samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, benzyna (1993.05 - 1998.08) OEM
Układ Kierowniczy QUARO Opel FRONTERA A (U92) 2.0 i samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, benzyna (1993.05 - 1998.08) QUARO
Układ Kierowniczy SIDEM Opel FRONTERA A (U92) 2.0 i samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, benzyna (1993.05 - 1998.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Opel FRONTERA A (U92) 2.0 i samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, benzyna (1993.05 - 1998.08) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Opel FRONTERA A (U92) 2.0 i samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, benzyna (1993.05 - 1998.08) SWAG
Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
420 515
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
420 515
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem lewostronnym
Ciężar [kg]:  0,510
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze