Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy SASIC do Opel KADETT E Kombi (T85) 1.8 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1988.12 - 1991.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy BOSCH Opel KADETT E Kombi (T85) 1.8 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1988.12 - 1991.08) BOSCH
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Opel KADETT E Kombi (T85) 1.8 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1988.12 - 1991.08) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Opel KADETT E Kombi (T85) 1.8 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1988.12 - 1991.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy LAUBER Opel KADETT E Kombi (T85) 1.8 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1988.12 - 1991.08) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Opel KADETT E Kombi (T85) 1.8 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1988.12 - 1991.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Opel KADETT E Kombi (T85) 1.8 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1988.12 - 1991.08) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAXGEAR Opel KADETT E Kombi (T85) 1.8 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1988.12 - 1991.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Opel KADETT E Kombi (T85) 1.8 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1988.12 - 1991.08) MOOG
Układ Kierowniczy OPTIMAL Opel KADETT E Kombi (T85) 1.8 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1988.12 - 1991.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy RUVILLE Opel KADETT E Kombi (T85) 1.8 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1988.12 - 1991.08) RUVILLE
Układ Kierowniczy SASIC Opel KADETT E Kombi (T85) 1.8 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1988.12 - 1991.08) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Opel KADETT E Kombi (T85) 1.8 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1988.12 - 1991.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Opel KADETT E Kombi (T85) 1.8 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1988.12 - 1991.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy YAMATO Opel KADETT E Kombi (T85) 1.8 Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1988.12 - 1991.08) YAMATO
Producent:SASIC

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
2.0 (1 ocen)
Kod produktu:
9006373
niedostępny
2.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
9006373
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Wymiar gwintu:  M16x1,5
Dla numeru OE:  324038
Parzyste numery artykułów:  9006372
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 84,00 zł
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SASIC
2.0 (1 ocen)
Kod produktu:
9006372
niedostępny
2.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
9006372
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Wymiar gwintu:  M16x1,5
Dla numeru OE:  324039
Parzyste numery artykułów:  9006373
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 94,00 zł
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SASIC
2.0 (1 ocen)
Kod produktu:
9006205
niedostępny
2.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
9006205
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Rozmiar gwintu 1:  M16x1,5
Dla numeru OE:  322126
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 376,00 zł
192,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7006072
niedostępny
Kaucja: 456,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7006072
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z kierownicą multifunkcyjną
Kształt:  Zębaty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubu osiowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubów kulowych
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2837,00 zł
1773,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 456,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze