Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MAPCO do Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) JP GROUP
Układ Kierowniczy VAICO Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) VAICO
Układ Kierowniczy A.B.S. Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) DYS
Układ Kierowniczy FAG Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) FRAP
Układ Kierowniczy HART Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) IPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MAPCO Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) MAPCO
Układ Kierowniczy MONROE Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) MOOG
Układ Kierowniczy NK Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) NK
Układ Kierowniczy OCAP Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) OCAP
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) RTS
Układ Kierowniczy SBS Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) SBS
Układ Kierowniczy SWAG Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) TEDGUM
Układ Kierowniczy TRISCAN Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) TRW
Producent:MAPCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29991
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29991
Jednostka:
szt
Średnica flanszy [mm]:  12
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 165,00 zł
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze