Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DAYCO do Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy METZGER Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 130 SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) VEMA
Producent:DAYCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DAYCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DSS3219
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
DSS3219
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  60
Parzyste numery artykułów:  380
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 96,00 zł
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze