Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy VAICO do Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) TRW
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) JP GROUP
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) CORTECO
Układ Kierowniczy IPARTS Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) IPARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) FAG
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) CEVAM
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) DYS
Układ Kierowniczy FAST Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) FAST
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) KAWE
Układ Kierowniczy LIZARTE Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) MONROE
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) OCAP
Układ Kierowniczy QUARO Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) SASIC
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) VAICO
Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V22-0018
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V22-0018
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,341
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 78,00 zł
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze