Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FAST do Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) TRW
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) SKF
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) KAMOKA
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) CORTECO
Układ Kierowniczy IPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) IPARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) FAG
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) GSP
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) MOOG
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) AISIN
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) COMLINE
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) FAST
Układ Kierowniczy FEBEST Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) FEBEST
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) FRAP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) LAUBER
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) MONROE
Układ Kierowniczy NK Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) NK
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) OCAP
Układ Kierowniczy QUARO Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) QUARO
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) VEMA
Producent:FAST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT16115
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT16115
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Długość [mm]:  94
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu:  M10x1.25
Gwint zewn. [mm]:  M14x1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze