Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy RTS do Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) TRW
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) JP GROUP
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) CORTECO
Układ Kierowniczy IPARTS Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) IPARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) FAG
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) MOOG
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) SASIC
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) ABAKUS
Układ Kierowniczy AISIN Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) AISIN
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) COMLINE
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) DAYCO
Układ Kierowniczy DJ PARTS Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) DYS
Układ Kierowniczy FAST Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) FAST
Układ Kierowniczy FLENNOR Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) HEPU
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LIZARTE Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) MONROE
Układ Kierowniczy NK Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) NK
Układ Kierowniczy NPS Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) NPS
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) PASCAL
Układ Kierowniczy QUARO Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) SBS
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) VEMA
Producent:RTS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-00724
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
91-00724
Jednostka:
szt
Gwint zewn. 1 [mm]:  M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M10x1,25
Długość [mm]:  90
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,3
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 86,00 zł
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
90-00716
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
90-00716
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm]:  M12x1
Gwint zewn. 2 [mm]:  M10x1,25
Ciężar [kg]:  0,966
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 157,00 zł
76,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
92-00717
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
92-00717
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm]:  M12x1
Gwint wewnętrzny 2 [mm]:  M14x1,5
Długość [mm]:  320
Ciężar [kg]:  0,56
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 96,00 zł
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze