Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FAG do Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) KAMOKA
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) MOOG
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) FAG
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) DAYCO
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) DYS
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) KAWE
Układ Kierowniczy LIZARTE Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) MONROE
Układ Kierowniczy NK Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) NK
Układ Kierowniczy NPS Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) NPS
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) OCAP
Układ Kierowniczy QUARO Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) QUARO
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) TRISCAN
Producent:FAG

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
840 0922 10
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 0922 10
Jednostka:
szt
Wymiar stożka [mm]:  12,1
Wymiar gwintu:  M14x1,5 A
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 86,00 zł
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
840 0233 10
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 0233 10
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M14x1,5
Rozmiar gwintu 2:  M12x1 A
Długość przegub aksialny [mm]:  320
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 118,00 zł
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
840 0234 10
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 0234 10
Jednostka:
szt
Długość przegub aksialny [mm]:  175
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze