Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DAYCO do Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) TRW
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) SKF
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) CORTECO
Układ Kierowniczy IPARTS Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) IPARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) FAG
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) GSP
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) MOOG
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) AISIN
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) COMLINE
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) DAYCO
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) FAST
Układ Kierowniczy FEBEST Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) FEBEST
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) FRAP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) KAWE
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) MONROE
Układ Kierowniczy NK Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) NK
Układ Kierowniczy NPS Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) NPS
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) OCAP
Układ Kierowniczy QUARO Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) QUARO
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) VEMA
Producent:DAYCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DAYCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DSS1005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
DSS1005
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  80
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Wymiar stożka [mm]:  12,2
Parzyste numery artykułów:  100
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze