Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy COMLINE do Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) TRW
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) SKF
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) KAMOKA
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) CORTECO
Układ Kierowniczy IPARTS Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) IPARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) SWAG
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) FAG
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) GSP
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) MOOG
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) AISIN
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) COMLINE
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) DAYCO
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) DYS
Układ Kierowniczy ENERGY Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) ENERGY
Układ Kierowniczy ESEN SKV Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) FAST
Układ Kierowniczy FEBEST Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) FEBEST
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) FRAP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) IPD
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy JPN Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) JPN
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) LAUBER
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) MONROE
Układ Kierowniczy NK Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) NK
Układ Kierowniczy NPS Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) NPS
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUARO Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) QUARO
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 131KM, 96kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) VEMA
Producent:COMLINE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CTR3013
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CTR3013
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  90
Wymiar gwintu:  M10x1,25
Wymiar stożka [mm]:  12
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Rodzaj gwintu:  Dla bieżnika prawostronnego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CTR3294
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CTR3294
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze