Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) TRW
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) SKF
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) KAMOKA
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) CORTECO
Układ Kierowniczy IPARTS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) IPARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) SWAG
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) FAG
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) MOOG
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) AISIN
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) CASTROL
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) COMLINE
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) DYS
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) FAST
Układ Kierowniczy FEBEST Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) FEBEST
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) JP GROUP
Układ Kierowniczy JPN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) JPN
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) KAWE
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) MONROE
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) NK
Układ Kierowniczy NPS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) NPS
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) OCAP
Układ Kierowniczy QUARO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.9 D liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (1989.09 - 1993.10) VEMA
Producent:BORG & BECK

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR4090
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4090
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  90,8
Wymiar gwintu:  M10x1.25
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR4472
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4472
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  331
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Rozmiar gwintu 1:  M12X1.0
Rozmiar gwintu 2:  M14X1.5
Długość przegub aksialny [mm]:  331
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 118,00 zł
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG4000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG4000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Materiał:  Guma
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze