Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy COMLINE do Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ABAKUS
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BTA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BTA
Układ Kierowniczy CASTROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ENERGY Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ENERGY
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HART
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NK
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) PASCAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) RTS
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TMI
Układ Kierowniczy TRICLO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRICLO
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRW
Układ Kierowniczy URW Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VEMA
Producent:COMLINE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CTR2053
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CTR2053
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  233
Wymiar gwintu:  M10x1,25
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Rodzaj gwintu:  Dla bieżnika prawostronnego
Parzyste numery artykułów:  CTR1053
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 94,00 zł
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CTR3145
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CTR3145
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  182
Wymiar gwintu:  M14x1,50
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 96,00 zł
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CTR1053
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CTR1053
Długość [mm]:  233
Wymiar gwintu:  M10x1,25
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Rodzaj gwintu:  Dla bieżnika prawostronnego
Parzyste numery artykułów:  CTR2053
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze