Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BGA do Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ELSTOCK
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HART
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) IPD
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) LENCO
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MOOG
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) NK
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) TMI
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) TRW
Układ Kierowniczy URW Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) VEMA
Producent:BGA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PSP6719
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
PSP6719
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Bez koła pasowego
Dla producentów przekładni kierowniczych:  SAGINAW
Kształt adaptera:  Forma gwiazdy
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1069,00 zł
611,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze