Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy NK do Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) BENDIX
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) CTR
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) DYS
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FAG
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) IPD
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) MOOG
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) OPTIMAL
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) VAICO
Producent:NK

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
5033713
niedostępny
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
5033713
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  14x1,5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Długość [mm]:  184
Ciężar netto [kg]:  0,47
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 106,00 zł
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NK
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
5033711
niedostępny
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
5033711
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  5033712
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu:  14x1,5
Ciężar netto [kg]:  0,68
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 108,00 zł
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NK
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
5033712
niedostępny
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
5033712
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  5033711
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu:  14x1,5
Ciężar netto [kg]:  0,68
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 108,00 zł
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Układ Kierowniczy

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze