Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy ELSTOCK do Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) BENDIX
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) CTR
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) ELSTOCK
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HART
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) IPD
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) LENCO
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) MOOG
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) TMI
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) TRW
Układ Kierowniczy URW Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) VEMA
Producent:ELSTOCK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
14-0530R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
14-0530R
Tryb pracy:  Manualny
Długość [mm]:  940
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
14-0530
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
14-0530
Tryb pracy:  Manualny
Długość [mm]:  940
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  4,6
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze