Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MOOG do Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) BENDIX
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) CTR
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) ELSTOCK
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HART
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) IPD
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) LENCO
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) MOOG
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) TMI
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) TRW
Układ Kierowniczy URW Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 GLD Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) VEMA
Producent:MOOG

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
4.7 (9 ocen)
Kod produktu:
PE-AX-5747
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.7 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
PE-AX-5747
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Długość [mm]:  200
Średnica 1 [mm]:  12
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Rozmiar gwintu 1:  M12X1
Rozmiar gwintu 2:  M14X1.5
Długożć opakowania [cm]:  34,5
Szerokość opakowania [cm]:  8,5
Wysokość opakowania [cm]:  6,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 124,00 zł
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MOOG
4.7 (9 ocen)
Kod produktu:
PE-ES-5722
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.7 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
PE-ES-5722
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Średnica 1 [mm]:  14
Kształt:  Prosty
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Długość 1 [mm]:  233
Długość 2 [mm]:  18
Rozmiar gwintu 1:  M14X1.5
Rozmiar gwintu 2:  M10x1.25
Długożć opakowania [cm]:  41,5
Szerokość opakowania [cm]:  11
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 140,00 zł
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PE-DS-6902
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
PE-DS-6902
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Parzyste numery artykułów:  PE-DS-6903
Długożć opakowania [cm]:  41,5
Szerokość opakowania [cm]:  11
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 19,00 zł
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PE-DS-6903
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
PE-DS-6903
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Parzyste numery artykułów:  PE-DS-6902
Długożć opakowania [cm]:  41,5
Szerokość opakowania [cm]:  11
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 22,00 zł
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOOG
4.7 (9 ocen)
Kod produktu:
PE-ES-5721
niedostępny
4.7 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
PE-ES-5721
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Średnica 1 [mm]:  14
Kształt:  Prosty
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Długość 1 [mm]:  233
Długość 2 [mm]:  18
Rozmiar gwintu 1:  M14X1.5
Rozmiar gwintu 2:  M10x1.25
Długożć opakowania [cm]:  41,5
Szerokość opakowania [cm]:  11
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze