Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy GSP do Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06)

Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) CTR
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) HART
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) KAWE
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) MAPCO
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) MOOG
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) NK
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) VAICO
Producent:GSP

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
S030234
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
S030234
Jednostka:
szt
Długość 2 [mm]:  182
Rozmiar gwintu 1:  M14X1,5
Rozmiar gwintu 2:  M12X1
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
S070381
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
S070381
Jednostka:
szt
Wymiar stożka [mm]:  12
Długość 1/Długość 2 [mm]:  233
Rozmiar gwintu 1:  M10X1,25
Rozmiar gwintu 2:  M14X1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
S070382
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
S070382
Jednostka:
szt
Wymiar stożka [mm]:  12
Długość 1/Długość 2 [mm]:  233
Rozmiar gwintu 1:  M10X1,25
Rozmiar gwintu 2:  M14X1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze