Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy HART do Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) ABAKUS
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ENERGY Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) ENERGY
Układ Kierowniczy ESEN SKV Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) ESEN SKV
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) HART
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) IPD
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) LENCO
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) MOOG
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) NK
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) OCAP
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) VAICO
Producent:HART

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
421 979
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
421 979
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  180
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M12 x 1
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,450
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
420 487
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
420 487
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  11851
Gwint zewn. [mm]:  M10 x 1,25
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Ciężar [kg]:  0,310
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 79,00 zł
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
420 491
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
420 491
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  11855
Gwint zewn. [mm]:  M10 x 1,25
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Ciężar [kg]:  0,310
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 96,00 zł
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze