Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FRAP do Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) CASTROL
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) COMLINE
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ENERGY Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) ENERGY
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) HART
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) NK
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 II (4B) 1.9 TD sedan 94KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1997.05) VAICO
Producent:FRAP

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F1096
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F1096
Jednostka:
szt
Długość całkowita [mm]:  201
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Rozmiar gwintu 1:  M12x1,5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1,5
Ciężar [kg]:  0,408
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F1094
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F1094
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  230
Wymiar gwintu:  M10x1,25
Wymiar stożka [mm]:  12,2
Gwint zewn. [mm]:  M14x1,5
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Ciężar [kg]:  0,636
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 106,00 zł
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F1095
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F1095
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  230
Wymiar gwintu:  M10x1,25
Wymiar stożka [mm]:  12,2
Gwint zewn. [mm]:  M14x1,5
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Ciężar [kg]:  0,633
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 106,00 zł
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze