Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) JP GROUP
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) TRW
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTLOG Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) AUTLOG
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) BOSCH
Układ Kierowniczy BTA Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) BTA
Układ Kierowniczy CASTROL Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) DELPHI
Układ Kierowniczy DJ PARTS Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) FEBEST
Układ Kierowniczy FLENNOR Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) HART
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) NK
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) PASCAL
Układ Kierowniczy QUARO Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRICLO Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) TRICLO
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) VEMA
Układ Kierowniczy VEMO Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1996.10 - 2004.10) VEMO
Producent:TRW

9 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JBE298
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JBE298
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Długość [mm]:  170
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  21
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  58
Materiał:  Guma
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE277
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE277
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  120
Gwint zewn. [mm]:  M16x1,5
Wymiar gwintu:  M10x1,25
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Parzyste numery artykułów:  JTE276
Do 100 dni na zwrot
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE276
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE276
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  120
Gwint zewn. [mm]:  M16x1,5
Wymiar gwintu:  M10x1,25
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Parzyste numery artykułów:  JTE277
Do 100 dni na zwrot
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JAR172
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JAR172
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Rodzaj gwintu:  Gwint zewn.
Długość przegub aksialny [mm]:  296
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Do 100 dni na zwrot
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JBE449
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JBE449
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Długość [mm]:  120
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  44
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  44
Materiał:  Guma
Do 100 dni na zwrot
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JAR1325
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JAR1325
Jednostka:
szt
Długość przegub aksialny [mm]:  301
Długość całkowita [mm]:  317
Rozmiar gwintu 1:  M16x1,5
Rozmiar gwintu 2:  M16x1,5
Do 100 dni na zwrot
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR476
niedostępny
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR476
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
409,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR249
niedostępny
Kaucja: 453,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR249
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Z kołem pasowym
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
662,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 453,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP251
niedostępny
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP251
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1204
Długość zewnętrzna [mm]:  231
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:  M16 x 1.5
Technika połączeń:  unverzahnt
Długość przyłącza [mm]:  54
Rozstaw srub mocujących:  320
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Bez zazębienia
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  20
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  50
Długość przegub aksialny [mm]:  226
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M16x1,5
Do 100 dni na zwrot
1678,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze