Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) TRW
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) KAMOKA
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) CORTECO
Układ Kierowniczy IPARTS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) IPARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) SWAG
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) FAG
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) GSP
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) MOOG
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) SASIC
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) ABAKUS
Układ Kierowniczy AISIN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) AISIN
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) COMLINE
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) DAYCO
Układ Kierowniczy DJ PARTS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) ERT
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) FAST
Układ Kierowniczy FLENNOR Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HART Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) HART
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) HEPU
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) MONROE
Układ Kierowniczy NK Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) NK
Układ Kierowniczy NPS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) NPS
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) PASCAL
Układ Kierowniczy QUARO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy TEDGUM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) TEDGUM
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 (D11, F11) Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) VEMA
Producent:TRW

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE161
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE161
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Długość [mm]:  94
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu:  M10x1.25
Gwint zewn. [mm]:  M14x1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 70,00 zł
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
JRA177
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRA177
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 720,00 zł
400,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRM456
niedostępny
Kaucja: 203,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM456
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  695
Rozstaw srub mocujących:  218
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  25
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Przegub krzyżowy
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1087,00 zł
621,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 203,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRM448
niedostępny
Kaucja: 200,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM448
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1095
Rozstaw srub mocujących:  220
Długość zewnętrzna [mm]:  181
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:  M14 x 1.5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  25
Długość przegub aksialny [mm]:  181
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1124,00 zł
642,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 200,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze