Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) TRW
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) KAMOKA
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) CORTECO
Układ Kierowniczy IPARTS Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) IPARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) FAG
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) GSP
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) MOOG
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) RTS
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) ABAKUS
Układ Kierowniczy AISIN Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) AISIN
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) COMLINE
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) DAYCO
Układ Kierowniczy DJ PARTS Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ENERGY Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) ENERGY
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) FAST
Układ Kierowniczy FLENNOR Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) HEPU
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) NK
Układ Kierowniczy NPS Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) NPS
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) PASCAL
Układ Kierowniczy QUARO Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy TEDGUM Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection sedan 174KM, 128kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) VEMA
Producent:TRW

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE161
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE161
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Długość [mm]:  94
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu:  M10x1.25
Gwint zewn. [mm]:  M14x1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 70,00 zł
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JAR227
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JAR227
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  261
Rozmiar gwintu 1:  M12x1
Rozmiar gwintu 2:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 91,00 zł
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRM418
niedostępny
Kaucja: 425,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM418
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Długość całkowita [mm]:  1140
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  25
Długość przegub aksialny [mm]:  202
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1092,00 zł
624,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 425,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP676
niedostępny
Kaucja: 911,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP676
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Długość całkowita [mm]:  1143
Rozstaw srub mocujących:  215
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  24
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  40
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2459,00 zł
1490,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 911,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP785
niedostępny
Kaucja: 911,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP785
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Materiał:  Odlew staliwny
Długość całkowita [mm]:  1140
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  22
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  5
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  19
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2480,00 zł
1550,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 911,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze