Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI do Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy ELRING Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) ELRING
Układ Kierowniczy JP GROUP Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy BIRTH Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) BIRTH
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy MOTUL Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) MOTUL
Układ Kierowniczy A.B.S. Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) BENDIX
Układ Kierowniczy BORG & BECK Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) BOSCH
Układ Kierowniczy BUGIAD Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) BUGIAD
Układ Kierowniczy CASTROL Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) CEVAM
Układ Kierowniczy DAYCO Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) DAYCO
Układ Kierowniczy DR!VE+ Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) DRI
Układ Kierowniczy DYS Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) EUROL
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) GSP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) METZGER
Układ Kierowniczy OCAP Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy RUVILLE Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) RUVILLE
Układ Kierowniczy SPIDAN Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) TRW
Układ Kierowniczy URW Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) URW
Układ Kierowniczy VAICO Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Porsche 911 (993) 3.6 Carrera coupe 272KM, 200kW, benzyna (1993.10 - 1995.08) VEMA
Producent:GENERAL RICAMBI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PO9002
niedostępny
Kaucja: 839,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PO9002
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2379,00 zł
1442,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 839,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze