Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy ELRING Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) ELRING
Układ Kierowniczy JP GROUP Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) JP GROUP
Układ Kierowniczy BIRTH Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) BIRTH
Układ Kierowniczy MOTUL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) MOTUL
Układ Kierowniczy A.B.S. Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) BENDIX
Układ Kierowniczy BORG & BECK Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) CEVAM
Układ Kierowniczy DR!VE+ Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) DRI
Układ Kierowniczy DYS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) EUROL
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) GSP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) METZGER
Układ Kierowniczy OCAP Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) OPTIMAL
Układ Kierowniczy RAVENOL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) RAVENOL
Układ Kierowniczy RUVILLE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) RUVILLE
Układ Kierowniczy SPIDAN Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) TMI
Układ Kierowniczy TRW Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) TRW
Układ Kierowniczy URW Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) URW
Układ Kierowniczy VAICO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) VAICO
Układ Kierowniczy VALVOLINE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) VALVOLINE
Układ Kierowniczy VEMA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) VEMA
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG4000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG4000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Materiał:  Guma
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze