Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy EUROL do Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy ELRING Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ELRING
Układ Kierowniczy JP GROUP Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) JP GROUP
Układ Kierowniczy BIRTH Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BIRTH
Układ Kierowniczy A.B.S. Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BENDIX
Układ Kierowniczy BORG & BECK Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BOSCH
Układ Kierowniczy BUGIAD Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BUGIAD
Układ Kierowniczy CEVAM Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) CEVAM
Układ Kierowniczy DRI Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) DRI
Układ Kierowniczy DYS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ESEN SKV Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) EUROL
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) METZGER
Układ Kierowniczy OCAP Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) OPTIMAL
Układ Kierowniczy RUVILLE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) RUVILLE
Układ Kierowniczy SPIDAN Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TMI
Układ Kierowniczy TRW Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRW
Układ Kierowniczy URW Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) URW
Układ Kierowniczy VAICO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VEMA
Producent:EUROL

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E110075
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E110075
Specyfikacja wg API:  GL-4
Specyfikacja wg API:  GL-5
Zalecenie producenta oleju:  Mack GO-J
Zalecenie producenta oleju:  Arvin Meritor 076-N
Specyfikacja:  IVECO
Specyfikacja:  Mack GO-J
Specyfikacja:  MAN 341 Typ Z2
Specyfikacja:  MAN 341 Type Z2
Specyfikacja:  MAN 342 Type M2
Specyfikacja:  MAN M 3343 Typ M
Specyfikacja:  MB 235.0
Specyfikacja:  MB 235.1
Specyfikacja:  MIL-L-2105 B/C/D
Specyfikacja:  MIL-PRF-2105E
Specyfikacja:  Scania STO 1:0
Specyfikacja:  Volvo 97310
Specyfikacja:  ZF TE-ML 02B/05A/07A
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 02B
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 05A
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 07A
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 08A
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 12E
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 16B
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 16C
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 16D
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 17B
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 19B
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 21A
Do 100 dni na zwrot
EUROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E113675
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E113675
Specyfikacja:  MAN M 3289
Specyfikacja:  MB 345.0
Specyfikacja:  Porsche 000 043 206
Specyfikacja:  Porsche 000.043.203.
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C204-A/A1
Zalecenie producenta oleju:  Hyundai 00232-19017
Specyfikacja:  GM/Opel B 040 2012
Specyfikacja:  Hyundai 00232-19017
Specyfikacja:  ISO 7308
Specyfikacja:  ZF TE-ML 02K
Specyfikacja:  Volvo 1161529/307414
Specyfikacja:  Volvo 30741424
Specyfikacja:  VW G 002 000/G 004 0
Specyfikacja:  VW TL 52 146 (G002 0
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E110076
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E110076
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg API:  GL-5
Zalecenie producenta oleju:  Mack GO-J
Zalecenie producenta oleju:  Arvin Meritor 076-N
Zalecenie producenta oleju:  DAF
Specyfikacja:  IVECO
Specyfikacja:  Mack GO-J
Specyfikacja:  MAN 341 Typ E3
Specyfikacja:  MAN 341 Typ Z2
Specyfikacja:  MAN 341 Type E3
Specyfikacja:  MAN 341 Type Z2
Specyfikacja:  MAN 342 Typ M3
Specyfikacja:  MAN 342 Typ S1
Specyfikacja:  MAN 342 type M3
Specyfikacja:  MB 235.8
Specyfikacja:  MIL-PRF-2105E
Specyfikacja:  Renault (Note Techni
Specyfikacja:  Scania STO 1:0
Specyfikacja:  Volvo 97312
Specyfikacja:  ZF TE-ML 02B/05B/07A
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 05B
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 07A
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 12
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 12B
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 12N
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 16F
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 17B
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 19C
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 21B
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze