Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy CASTROL do Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BIRTH Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy DYS Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GSP Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy KAWE Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Porsche 911 targa (991) 3.8 Carrera 4S targa 400KM, 294kW, benzyna (2014.05 - obecnie) VEMA
Producent:CASTROL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0501CA546S02467192
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
0501CA546S02467192
Klasa lepkości SAE:  75W-90
Specyfikacja:  API GL- 4/ 5, MT-1
Dopuszczenie przez producenta:  MB 235.8
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 02B, 05B
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 12L, 12N
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 16F, 17B
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 19C, 21B
Dopuszczenie przez producenta:  Scania STO:1
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 341 Typ Z2/ E3
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 342 Typ M3
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 3343 Typ S
Zalecenie producenta oleju:  SAE J2360
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze